poniedziałek, 6 lutego 2017

Serwetka biało-beżowa

Witam!!!
Przeglądając swoje gazetki ze schematami spodobała mi się jedna serwetka, długo się nie zastanawiając złapałam za szydełko i poczyniłam kolejną serwetkę. Serwetka wykonana jest z białego i beżowego kordonka Cotton Filet, szydełkiem 1,25. Średnica 50 cm a schemat pochodzi z zeszytu Sabrina Robótki 4/2007.



Kochani bardzo dziękuję za miłe odwiedziny:)) Gorąco Witam nowych Gości:)) Serdecznie Was pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:)) Buziaczki:))))))))

72 komentarze:

  1. O, robiłam tę serwetkę dawno temu. U mnie była beżowa z brązem. Bardzo efektowny wzór. Tobie wyszła przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dekoracyjny wzór i piękne wykonanie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca,ja nigdy nie umiałam szydełkować ze schematu robiłam z głowy i sama wymyślałam..

    OdpowiedzUsuń
  5. Очень красивая салфетка и два цвета ниток её отлично украшают! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała serweta, bardzo dekoracyjna!Powinny zawsze stać na niej róże, bo tworzą razem świetną kompozycję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i elegancka! Pozdrawiam Doniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszła Doniu przecudnie. Wydaje mi się , że jest trudna do wykonania. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie się prezentuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy i piękny wzór:) Ślicznie się prezentuje:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała serweta! Ma piękny wzór i kolorystykę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, doskonałe połączenie kolorów:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Очень красивая салфетка.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta serweta to prawdziwe dzieło sztuki. prześliczna!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna i taka troszkę inna i w tym jej urok, Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięka! Świetny wzór :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo oryginalny wzór:) Piękne wykonanie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy wzór.Sliczna serwetka.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie piękne serwetki robisz. Podziwiam . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy, pracochłonny wzór serwetki.Nawet go mam,ale jeszcze nie wykorzystałam.Ty Doniu zrobiłaś to Przepięknie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana Moja, tradycyjnie zachwycsz mnie swoimi szydełkowymi pracami! Cudnie :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka piękna ta serwetka, to beżowe połączenie czyni ją niezwykłą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna serwetka , też mi się baaardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie się prezentuje. Faktycznie ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku, jak ja dawno nie szydełkowałam. Śliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super jest, bardzo lubię ananaski:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejne szydełkowe cudeńko!
    Z różami wygląda rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Serwetka jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejna prześliczna serwetka. Niezwykle misterna robota.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna serwetka.Dodany kolor jeszcze dodaje jej uroku. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne dzieło:) a szydełko to wyższa szkoła jazdy dla mnie...gratuluję talentu.Ania

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest po prostu śliczna, a niby "stary" wzór.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna i bardzo dekoracyjna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy wzór i kształt serwetki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojej, jaka piękna serwetka!
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Jest śliczna Dorotko. pięknie i efektownie się prezentuje.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  37. Też mi się bardzo podoba ta serwetka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna serwetka fajny wzór i ładnie połączyłaś kolorki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zawsze - serwetka przepiękna!!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Osobiście jestem fanka białych serwetek, ale to stonowane połączenie kolorków wygląda prześlicznie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. faktycznie,bardzo oryginalny wzór,rzadko takie widuję :)śliczna jest!!!

    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowna serwetka! piękność!

    OdpowiedzUsuń
  43. Podziwiam precyzję w pracach jakie wykonujesz na magicznym szydełku :)))serwetki przepiękne :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna serwetka i super się prezentuje w dwukolorowej wersji :).

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaka elegancka! Piękna serwetka.

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna, podziwiam : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  47. Serwetka jest naprawdę śliczna.
    Pozdraiwam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie dalej jak wczoraj też przeglądałam swoje gazetki, co mój mąż skwitował tak: znowu? nie znasz ich już na pamięć?, ale do rzeczy... przeglądając, też mi się ten schemat przewinął i nawet zamierzałam go wykorzystać, ale nagle wena mnie opuściła i czekam na jej powrót. A Twoja kolorystyka nawet bardziej mi się podoba niż oryginał, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo śliczne, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładna i efektowna serwetka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ciekawy wzór i jak zwykle perfekcyjne wykonanie 😊pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  53. Beautiful!!!!
    Have a wonderful weekend!!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  54. So pretty, amazing :D
    Great blog! I'm following you, follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  55. Super się prezentuje ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  56. efektowne zestawienie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  57. Podziwiam zręczność wykonania! Ja niestety nie posiadam takich talentów, ale dzięki Tobie mogę nacieszyć oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wspaniała serwetka! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  59. Z kordonka można zrobić istne cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo ciekawa serwetka. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Serwetka ciekawa i orginalna,gratuluje wykonania,mogę prosić o schemat murinek27@interia.pl

    OdpowiedzUsuń